♥ Lördag kväll

Hejsan igen!

Har varit och solat, fick mig lite färg iaf :) Ska nog fortsätta och sola två eller en gång i veckan iaf. Så man behåller färgen till sommaren! Då behöver man inte sola, för det gör solen åt en :) Är man ute nästan varje dag osv så behöver man inte oroa sig för att inte få färg! Dessutom ska jag och mamma kanske utomlands senare i sommar!

Nu är det tredje perioden och vi hejjar på HV71! För jag hatar stockholm, stockholms lag som tror att dom är så jävla bra för att alla vet vart det ligger, hmf! Aja, men jag kollar inte så mycket iaf på hockeyn, när det låter mycket så kollar man dit och så kanske det blir mål, eller nära mål eller någonting annat!

Det blir att sitta vid datorn, ska fixa håret snart med, om jag orkar, sen blir det väl ta det lugnt, ska kolla hur mycket pengar jag har också, beställde ju några ringar igår för 245:-/st. UUUH, mina pengar :'( Hah, nä, har råd! ;)



Ikväll ska vi inte göra mycket, kanske ta en promenad och hyra film eller nå, vad ska du göra? Det är ju Die Hard 4.0 ikväll 22.15, ska du se den? eller ska du hyra någon egen film och se, isåfall vad? :)





Eller ska du dricka?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0