Jag hissar & dissar.

Nu tänkte jag köra en hiss/diss. Det var länge sen sist!



Det är svinsnyggt (när man behandlar det på rätt sätt) t.ex. om man har kort hår, svin bra att beställa eller göra hos en frisör! Jag är supernöjd även fast jag inte orkat locka eller fixat håret än. För det är hur snyggt som helst om man har en normal längd så att säga. Ifall man t.ex. har till axlarna egentligen och sen har man löshår som är till röven, det är lite onormalt. Ser fejk ut och ja, det ser inte bra ut.

Det är det nya "IT". Så sexigt med stora ringar och små (varierat såklart). Om ni inte har eller vill köpa några, så fråga eran mamma, hon har säkert en bunt med 70-80 tals ringar (stora) som hon inte använder! Jag kommer köpa hur mycket mer ringar som helst, men se till att det inte blir för mycket, 2-3 stora ringar på en hand och kanske ett handsmycke? Ni vet kedjor?. Sen kanske 1 stor på andra och kanske 3 små. Otroligt sexigt med långt hår, solbränna, röda läppar och en grymt snygg outfit.



Fick låna denna av min mamma som hon inte använder nåmer. Fråga din mamma med, hon har säkert många på lager!






Jag har aldrig tyckt att det är snyggt. Jag har aldrig använt en par för jag visste så fort "kissie" köpte ett par så skulle hela sverige följa hennes s.k trend. Dock är det inte snyggt, inte sexigt, inte nått av de. Punkt slut.

Det blir geggigt, det är äckligt att gå ute, det förstör skor, det behövs helt enkelt inte. Sommar/vinter, året om. Direkt det är april, då försvinner snön direkt. Sen i november kommer snön igen, håller någon med mig? Höst och vår behöver inte finnas. Det är onödigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0