Jag fick panik..

Hallåj :)

Ligger just nu uppe i sovrummet i byn, typ gästrummet :) Martin ser på hockey och det orkar jag inte göra. Så sitter här ist.

Nu ikväll ska vi väl inte göra så mycket mer än att sova på ett tag. Imorgon får vi se om det blir fint väder så kanske vi drar ut! Imorgon kväll drar vi hem till stan igen.

Jag ska berätta att jag nästan tappade mina nycklar idag! Usch så hemskt det var, jag är inte sån som tappar grejjer, iaf inte nycklar eller telefonen. Men jag fick panik och började grina. Jag blev så arg på mig själv att jag började grina. För jag vet själv att jag inte är slarvig när det gäller viktiga saker, såsom nycklar och mobilen. Det är mina käraste ägodelar. Men iaf, så när jag hade handlat lite grejjer till byn så började vi fara mot Statoil och jag fick panik då. Martin vände om och for in till Konsum igen. Jag gick runt där som ett fån och sen gick jag ut till bilen och fann mina nycklar i baksätet! Dom hade följt med när jag satte mina väskor i baksätet. Usch så tur jag hade där. För jag har alltid mina nycklar i högra jackfickan och är dom inte där så är dom borta.

Jag har aldrig varit slarvig när det gäller viktiga saker, som jag sa. Är ni det? Tappar ni ofta mobilen eller nycklar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0