I did it!

Im so happy, Im so glad!


Kom precis hem från mamma, eller hon skjutsade hem mig, joel följde också med. Dom tog en titt på kattungarna, eller råttungarna kanske man ska säga? dom ser inte alls ut som katter.

Men iaf, kom till luleå kring 4, sprang och letade efter solgården men jag hittade det fan inte, så ringde petra i hopp om att hon visste vart det var, så var det inne i Strand gallerian! hah fan, jag kollade ju där ute! Så gick in och frågade om han hade tid att pierca, såklart ;) haha, tydligen hade jag sett fel och det var till 18 dom hade öppet, så det gick fort och det gjorde inte alls ont, dock är det varmt nu några timmar efter och så blåser det som fan ute så det gör lite ont, men ska sova på högra sidan och ska inte duscha förens det slutar göra ont, borde bli imorgon eller nå. Duschade ju som sagt igår så det blir nog bra.



så blev det :)

Sen så gick jag på bikbok, hittade inga jeans, så det blev leggings istället! Det är ju mycket skönare så! :)



199:- Bikbok!



nagellacket jag köpte på H&M här om dan, 40:-

Nu ska jag se på Ugly Betty som har börjat om, eller har jag missat något? haha, aja ser det nu och sen blir det väl att sova, imorgon blir det att åka bil till skolan. Martin jobbar natt så han kommer hem vid kvart i 8 imorgon, perfekt!

Nåja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0