HTC Diamond

Hejhej =)

Ligger just nu i sängen och sneglar lite på hockey. Det är Skellefteå - HV71. Skellefteå leder med 1-0! Go SKE!

Efter hockeyn eller kanske innan tredje perioden börjar ska jag dra hem, säga hej till mamma och kolla om jag fick mig ett påskägg kanske? Eller så börjar man bli för gammal helt enkelt. Men vi får väl se. Har en present som väntar på mig också, från morfar.



imorgon ska jag och martin fara till luleå (storheden) en sväng. Jag ska springa in på elgiganten och kolla om dom har en HTC laddare, ni vet, jag berättade för ganska längesen att jag hittade en HTC i Umeå? Ja, jag har ingen laddare och den är typ telia låst för det går att smsa men inte ringa. Så när jag laddat den så ska jag ta en sväng dit och kolla om dom kan låsa uppd en, eller bara en affär i Boden.

Så ska jag börja använda min touch ist =) Eller min och min, haha. Jag hittade den, då äre min! :)

Det var iaf en sånhär jag hittade i en bil på en bilaffär i Umeå. haha;) Lycka om den börjar fungera alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0