Horoskopet v. 14

Godmorgon! =) Eller god förmiddag kanske man säger?

Vaknade kring halv 11 först när jag märkte att martin klev upp, tog min mobil och la den på sidan av mig och somnade om till 12. Vaknade till och sen somnade jag om igen till 13. Klev upp då och har käkat frukost och nu sitter jag bara i vardagsrummet med mariana :) Vi sitter på varsin dator och små ser på tv.

Dom andra är ute och håller på med Isaks bil. Tror att dom fått igång den för det låter ända in hit. Idag ska jag väl inte göra så mycket. Nu blir det en "Veckans horoskop" i det här inlägget.



Väduren
Vecka 14
Den här veckan verkar det vara djur och barn som får dig på extra bra humör och jag tror att det är finaste kärlek de ger dig. Men för romantik ges ingen framgång så var dig själv. Blir det en irritation på ditt arbete nu i veckan så är det nog bäst för dig om du säger din åsikt och låter det stanna vid det. Frisk är du och den snälla hälsan är din vän. Nu kan du få en favör genom en del inköp som du gjort och det kan ha med konst och prydnadssaker att göra. Med spel ska du dock vara sparsam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0