Horoskop v. 15

Hej, min blogg har inte varit så rolig att läsa, jag vet. Har haft lite bloggtorka liksom.. Men här kommer jag med horoskopet! :)

Skulle egentligen komma igår, men jag glömde totalt bort det, måste komma ihåg att varje måndag är det veckans horoskop!


Väduren
:

Stjärnorna tror på att paket och blomster kommer till dig nu i veckan. Du måste vara populär. Det beror på ditt fina och vänliga sätt och du vinner framgång i kärlek. Nu vill man dig väldigt väl på ditt arbete. Det beror nog på att man tycker att du uträttar ett fint arbete. Du bör vara omtyckt och det mycket för ditt så trivsamma sätt. Du kan börja spara nu för att ha till en resa, det är rätt att göra. Du kan också ha tur att få en vinst och det kan ha med en bank att göra. Men direkt spel ger ingen vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0