♥ Håller på för fullt här!

Sitter just nu och gör mest ingenting..
Jag har verkligen kämpat med att flytta grejjer, jag har till och med bärt en soffa och en säng, cred till mig!

Annars så när vi var klara, efter typ 3 svängar så bestämde vi oss för att äta! Så max blev det, närmast och godast!
Nu ska vi packa upp allting, har typ tusen kassar med grejjer från IKEA osv. Puh, lär ju få hålla på hela kvällen.

Men jag och mamma ska till martins andra lägga imorgon och packa ner all porslin osv, blir att ta med det hit, diska av allt och sen ställa in i skåpen! Men nu ska jag hjälpa gubbisen med att packa upp, han tycker att: "du kan ju hjälpa istället för att sitta vid dendär burken" ;) Dock är han inte sur, utan mer glad, äntligen slipper han dendär lilla ettan!

Nåja, hörs senare :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0