♥ Godnatt

på er alla söta! ♥

Nu har jag tripplat mitt hår för orkar inte göra det imorgon! Har inte gjort så mycket idag, mamma har kommit med nå fler grejjer till läggan, annars inte alls för mycket. Tog 15 min att sortera alla martins grejjer, "slänga","behålla","hm, äh behåll, jag kan behöva den sen" och "kanske" så jag fick sitta där och hålla upp tröjor och byxor för han visste inte om han skulle behålla det eller inte. Men vi blev klar tillslut.

Har tagit mig en alldeles för varm dusch, det var skönt, det brände riktigt på kroppen, jag frös så mycket så det var bra. Nu är jag för varm så jag ska nog krypa ner och värma upp mitt täcke innan jag somnar, brukar somna när jag fryser om fötterna sen växer det upp till att jag fryser i hela kroppen. Jag har ärft det av mamma, fryser jag om fötterna så tar det 5 minuter så fryser jag om hela kroppen. Så därför brukar jag gå omkring i läggan med mina leopard-tofflor! :) Dom är grymt sköna och har haft dom sen jag gick i 5an typ. Mina fötter växer inge mer, jag har stannat på 36-37 :(

Nej, nu ska jag krypa till sängs! Puss på er.



Jag och martin firade med skumpa igår kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0