♥ Fredag kväll

Så, nu har jag tagit ett mycket behövligt bad! :)
Jag har tagit några bilder på lägenheten som jag lägger ut imorgon, kom tillbaka då så får ni se! :)



Nu ska jag spela Treasure Isle på Facebook, ett till beroende;) hah, det är faktiskt kul att göra någonting när man väl sitter vid datorn, om jag har gjort allt jag skulle så blir man bara less på att sitta och spela harpan eller något annat inbyggt spel på datorn, tack gode gud för andra spel. Speciellt när man ska göra uppdrag osv, såna spel älskar jag - det är en sak av många jag och min baby har gemensamt!

Nu ska jag på äventyr och sen ska jag och hjärtis mysa. Puss =)



Miljoner pussar och kramar till alla er läsare!♥

Kommentarer
Postat av: simone

Gooodmorgo sötpärlan! ..How u doing? (sitter och kolalr vänneravsnitt) haha XD Skitväder ute så det passar perfekt :)

2010-04-17 @ 09:45:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0