♥ Flytt!

Hejsan på er =)

Kom hem från skolan kring 2 kanske? Har bara suttit och kollat på datorn och spelat nå spel. Skolan gick fort, svenska först, sen praktisk marknadsföring A, bytte med info &layout för våran data lärare var borta idag. Det gick bra, fick veta att jag inte har någonting mer att göra, dvs. jag ligger inte efter i någonting när det gäller inlämningsuppgifter eller liknande i PMF.

Skönt att det är klart iaf. Sen hade vi såklart matte, perfekt sista lektionen på fredagar då man bara vill slippa matte och ha någonting annat, men nae, självklart ska lärarna göra det jobbigt.. Pust..

Nåja, har bara suttit här sen jag kom hem, fick veta att lägenheten är klar nu och det är bara å börja flytta in! :) Så just nu letar vi släp, mamma trodde att det var någon som kunde hjälpa, men han jobbar i Luleå på SSAB så det blir inte förens kl 5 vi får veta om det går. Annars är det bara å hyra ett släp på statoil eller nå.


Sen mina läsare, vilka är ni?
Jag vill veta ungefär vilka ni är.. så om ni vill svara på några frågor här nere skulle jag bli jätteglad:)


Vad heter du?:)
Vart bor du?:)
Hur gammal är du?:)
Och, hur länge har du följt min blogg?:)


Kommentera i detta inlägg och svara gärna seriöst. :) Tack!

Miljoner pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0