Drickyoghurt, coop

Hah, shit! Jag fick panik, internet slutade fungera och jag visste inte vad jag skulle göra, satt å anslöt mig till alla nätverk som fanns men det gick inte, sen kom jag på tanken! Starta om datorn! Då fungerade det! :) hah! Ibland är man smart. Skulle inte förvåna mig ifall jag inte kom på det, och imorgon kommer jag på det.. Så typiskt mig.


Nu sitter jag och kollar på Burn Notice, vilket som inte är bra men det går att se, fjärren (fjärrkontrollen) den funkar inte så man måste gå fram å klicka på nå touch knappar på tvn.. Så det orkar man inte.

Jag har köpt nå yoghurt, eller nån dryckyoghurt som jag ska dricka varje morgon!
Bra att börja med något så man verkligen orkar skoldagen fram till lunchen och sen inte sitter och tjatar på lärare för att man är hungrig, det är inte bra, lärare tycker säkert inte om det så mycket.



Den är sååå god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0