♥ Die hard 4.0

Gick iväg innan 10 och köpte lite gotta på Kiosk Piraten, 40 meter från oss. Så sen när jag kom tillbaka så såg vi på ett avsnitt av Flickan som lekte med elden, vet inte hur det är eller vad avsnitten heter, men iaf så kollade vi på ett sånt avsnitt. Sen nu så har vi slagit över till Die hard! Ska se den och ta det lugnt, imorgon blir det en städ-dag.

Martin ska till ettan och städa ur den, jag ska sova länge på morgonen och sen när han kommer tillbaka ska jag städa tvåan. Blir att dammsuga, dammtorka och skura! Sen ska jag göra svenska läxan och säkert påbörja bilden, har tusens uppgifter kvar att göra, eller dom ska jag göra så jag får G i bild. Orkar aldrig gå på bilden så.. hoho.

Fattar inte alls ens varför jag valde bild, skulle tagit musik istället. Låter mycket roligare, alla säger det. Attans, men men, det är ju bara 4 veckor kvar tills sommarlovet, så whatever.

Aja, nu film sen sova. Ha en bra lördagskväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0