Desperate housewives



Just nu sitter jag i sängen och kollar på när martin spelar ett annat spel. Spel 2 av 4. 1:a spelet skulle man lösa gåtor och så fick man 10 st tavlor som är från jesus tid osv. Så skulle man lista ut vad 5 av dom hade för koppling? Ofta man orkar spela ett sånt spel? Nja, inte jag iaf..

Nej, nu ska jag kolla om man kan se Desperate på deras hemsida gratis, annars tar jag över tvn tills Cougar Town är klar. D.v.s kl 11! Han har hela sitt liv på sig att spela dom där spelen och ja, så han får göra det någon annan gång :)



Annars då? jo, jag trivs med min hårförlängning, frågade martin ifall jag skulle klippa till den, icke sa nicke. Inte det. Nahepp. Får väl fixa så att det blir lockigt så det ser lite naturligare ut iaf. Alla är ju vana att se mig med halv långt hår. Men nu ska jag börja använda min förlängning. Då jag orkar vill säga! Det tar ju tid att sätta in det i håret på mornarna och dessutom fixa det så man blir nöjd, fyfasen.. Vill inte ens tänka tanken då man har bråttom! Det skulle säkert ta en evighet om man inte blir nöjd.

Men men, nu ska jag iaf se Desperate housewives och efter det Cougar town. Puss på er så hörs vi imorgon mina söta ♥


(gammal, men jag orkade inte leta efter nyaste!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0