♥ Dålig uppdatering, jag vet..

hej på er.!

Min uppdatering har varit så jäkla dålig, jag skäms! Förlåter ni mig?♥ Hoppas det iallafall för jag har haft det jobbigt hela helgen tills nu, jag har sprungit upp och ner med tunga saker till lägenheten och jag har haft kramp och träningsvärk i armarna och jag är helt slut, har säkert byggt lite muskler också, haha nja men vi får hoppas på det!

Det gör faktiskt ont att skriva, så detta blir mitt sista och enda inlägg idag, jag måste vila mig.. Ska lyfta lite mer imorgon också! Och jag lovade ju er bilder idag, men martin har glömt min datasladd i andra läggan så det blir imorgon istället.


Hoppas ni kan ha överseende med detta och förlåta mig för den dåliga uppdateringen denna helg. Jag kommer såklart skriva flera stycken inlägg imorgon om allt jag har gjort i helgen, ni ska få veta varenda detalj! :)

Nu ska jag ta det lugnt framför tvn för det börjar en film kl 9. Så det ska jag se, vet inte alls vad det är för någon film men allting känns bra att se på nu när man är helt slut i både kropp och knopp! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är allt bra med dig idag?

2010-04-17 @ 23:02:06
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0