♥ Ben & Jerry

I love them!



Hoho, hej alla läsare!
Just nu sitter jag fortf. vid datorn, ser på Top Chef också, tycker om matlagningsprogram så som Hell's kitchen och ja, top chef. Det är roligt att se hur mycket människor kan komma på att göra, ifall dom är från något annat land så kanske dom har något jättebra recept på en maträtt som någon i Sverige aldrig har hört talas om, det är roligt.


Nåja, sitter och väntar spänt på mina ringar!!! :) Hoppas dom kommer snart!
Nu ska jag väl ta och se klart Top chef och sen ska vi nog laga nå mat, martin är iväg och kollar vad han fått förnå från Ed Hardy, han har beställt en massa saker, så hoppas det blir nå snyggt som passar också :)

Puss



Jag ska nog också gå till kioskpiraten och köpa en B&J, sen eller innan ska jag nog ta och sola en sväng, vill bli bruuun :) Mina favoriter är Strawberry Cheesecake och half baked, vilka är era? Om ni har några eller någon förstås :)

Kommentarer
Postat av: julia

åh ben&jerry's <3 vet inte vilken som är min favorit, älskar alla som jag har smakat :p

2010-04-23 @ 18:56:59
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

tjena :D

vad händer en sån här fredagskväll hos dig då? :D

2010-04-23 @ 19:53:24
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0