Alla.håll.och.kanter.

haha godmorgon! ;)

Förstår inte varför jag sover så länge, men det är väl för att min kropp försöker ta igen alla missade sovtimmar som jag förlorar under skolveckorna. Måste vara så.

Just nu sitter jag i sängen med min bärbara och kollar på när martin spelar något Vilda Western spel. Han fuskar.. Rejält. Aja, nu ska jag ta och kamma ut mitt toviga hår, blir alltid tovigt när jag har sovit, det är väl för att jag vänder mig hela tiden och så, kan aldrig sova mer än 10 min på en sida typ. haha, konstigt. Aja, ska iaf fixa mig lite också, dåligt väder är det också, får se om det blir nå stan, göra hål i örat och sen sola. Får se, får se..



haha, kanske inte, men det känns som att det står åt ALLA håll och kanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0