♥ 19 april 2010

Godkväll allesammans!

Just nu ligger jag i soffan, ser fortf. på hockey. HV leder iaf med 1-0. Hejja.......(?)

hah, jaajaa, nu ska jag trippla mitt hår, för har ej tid med det imorgon. Dock har jag en sovmorgon till 10.05! Så tar bussen 09.42 här ute till skolan. Ska bli skönt att få åka buss varje morgon, då känns det verkligen som om att man ska till skolan! Fick nästan alltid skjuts i vintras, och nu när det varit varmt så har det blivit att jag gått till skolan och det är ju skönt på ett sätt, men på mornarna har det alltid blåst och varit jävligt väder. Så då har man tagit på sig jätte mycket kläder och sen när man ska gå hem är det jätte varmt, det är jobbigt.

Men men, ska iaf trippla håret sen ska jag krypa till sängs, måste sova lite längre på mornarna, för annars klarar jag inte av att gå i skolan! Skrev ADM provet idag iaf, blev inte riktigt som jag tänkt mig, för jag kunde ju inte plugga, men jag får väl ta smällen ifall det blir IG. Bara att göra om det, men då ska jag fanimig plugga..!

Nej, godnatt så hörs vi snabbt imorgon, ni kanske får en dagens outfit, "outfit" - den kör ju alla med, vi kan ta någonting nytt, "dagens kläd-fit"? hah, nä, skojade bara! Ni ska såklart få se vad jag har på mig, kanske ska börja köra med det då jag har tid på morgonen? Eller om jag inte hinner på morgonen så får ni bara bilder på kläderna jag ska ha dagen efter på skolan? Alltså att jag lägger in kläderna på kvällen så kommer jag ha dom kläderna nästa dag. Det blir nog bra.

Nu ska jag sluta skriva! Puss



Btw, har en "ny" header, klicka F5 ifall ni inte ser. Det är samma bild med på andra sidan. GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0