♥ 18 april 2010

Hejsan på er.

Har nyss ätit middag, blev korv och pommes i ugn! Har inte gjort för mycket idag, skulle egentligen plugga men har slarvat bort pappret till frågorna och svaren så det får gå som det går imorgon på provet.. :) Har ju ändå gått igenom ganska mycket med frågora osv (alltså miljögrejset vi har prov i) så det kommer nog gå bra, har ju fått leta svaren till frågorna själv, då lär man sig ju faktiskt ganska mycket ändå. Dock nu när jag tänker efter så kan jag säkert ingenting, men om det blir omprov eller kompletterings uppgifter så får man bara G på det, men jag håller mig till det iaf, VG i PMF ist;) hah, aja, det går nog super bra eller as dåligt. Vi får helt enkelt se..

Nu snart när martin ätit upp maten så ska vi fara och hämta våra överförningssladdar till handelsbanken och min datorsladd, sen blir det att låna pengar till en B&J av martin :) hihi! Har ju inte ätit nå onyttig denna helg, iaf inte igår. Så det måste ätas nu innan en ny skolvecka börjar!

Så ni kommer få en massa bilder från nya läggan inom bara några timmar. Hörs senare, tusen pussar!



Och by the way, min älsklings Lovisa fyller 18 hela år idag! Grattis till henne!
Har känt henne sen jag var 1år, våra föräldrar bodde precis brevid varandra när vi var små så vi hade massa stigar som gick från mitt hus till hennes och vi har massa minnen tillsammans, speciellt alla gånger vi var i hennes lilla stuga och lekte med dockor, klättrade i träd på ängen och spelade fotboll med dom som bodde på våran gata, dom minnena kommer jag alltid komma ihåg, för dom var dom bästa






Kan inte fatta att du är vuxen nu gumman! Men du kommer ändå alltid vara 10 år i mina ögon! Saknar den tiden som fan, vi måste verkligen fara till hampis igen och dra med alla och spela fotboll och klättra i träden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0