♥ 14 april 2010

Idag vaknade jag av att martin drog till jobbet. Sov till 7 och sen ringde mamma och jag sa att jag stannar hemma idag. Är så grymt förkyld så det är inte ens kul att prata om det. Var förkyld en gång på skolan, tror det var innan jullovet. Fyfan vad det var jobbigt, jag var tvungen att gå och snyta mig stup i kvarten och lärarna tittade på mig som om dom inte visste vad det var för sjukdom jag hade.

Sen somnade jag om till halv 12 då isak ringer och frågar vart jag är. Somnar om en kvart till sen klev jag upp. Eller klev upp, sitter fortf. i sängen med datorn. Snart ska jag ta på mig rikligt med kläder för att promenera hem till mig, eller om jag åker med mamma senare? Ska hem å äta sen måste jag hit igen, (till martin) för att han jobbar till imorgon, han kommer hem 7 på morgonen imorgon så jag måste hit å mata katten senare.

aja, nu ska jag slå på tvn och kanske få något i magen, kanske kokar makaroner bara? haha, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0