You don't know what you got until you're missing it alot

Har precis vaknat, trodde klockan var typ kring 1 eller nått? Men den var inte ens 11. Bra där :) Så att jag inte vänder helt på dygnet nu. Åh, kom på en sak, jag har snart slut pengar på min mobil och min mamma har redan satt sig på planet till turkiet. Attans! Annars om det krisar sig med maten osv, får jag väl prata med lars och låna 200 av honom och sen får han tillbaks när jag får mitt barnbidrag. Det blir bra!

Nu ska jag gå och äta frukost :) Sen till middag får vi se vad jag gör, kanske nuggets och pommes ;) heh! Längtat efter det och nu när jag är ensam så kan jag äta vaaaad jag villllll :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0