Vilken av dom??

Somnade kring 12 igår. Sen vid halv 4 kanske? Kom martin och gormade på.. somnade tillslut vid 5 kanske? Sen vid halv 9 plingar det på dörren, välkommen hem mamma och godnatt! Sen kunde jag inte somna om, så gick upp och snackade med henne osv. Efter det gick jag tillbaks till sängen och la mig och somnade om. Fick en billabong tröja av henne, en louis vuitton mellan bag med axelrem och en stor parfym av Black Xs ;) Så jävla gott den luktar! Sen fick martin en tröja av mamma också :) Han har inte testat den än men när han kommer hit igen så ska han testa den :)

Har varit och handlat mjölk, pålägg och mackor nyss, var tvungen att få i mig någonting innan jag dör. Så nu har jag precis ätit och har meddelat martin att vi ska beställa min mobil från elgiganten när han kommer :) So happy!

Men, nu har jag hittat mig en annan;s vilken av dom ska jag ta?





eller den som jag har vilja ha as länge?



Nu ska jag dammsuga snabbt. Kattussarna flyger ju överallt. Tror jag har andats in 40 kilo katthår när jag hämtade cissi under sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0