Vad tror ni han gör??

Heey =D

Sitter just nu och ser på topmodel. Har varit i skolan idag, blev långtråkigt efter datan så jag och isak slappade och sen fick jag ett sms från martin om att han var påväg hem, så skulle han hämta mig men jag åkte med isak och mariana ist =) Dom skulle ju ändå till martin direkt så. Jag och martin for och lämnade en sak till lars på stadshuset efter att jag, martin, mariana och isak hade snackat ett tag :) Sen efter det skjutsade han hem mig och jag har nyss fixat i katternas låda, diskat och nu sitter jag här!

Och jag blev sur som fan på martin igår. Jag visade min mammas nya mobil (jag vill ha en sån, ska köpa en) så visar jag den för martin och vad tror ni han gör? Jo han klickar in sig på elgiganten och KÖPER EN EXAKT SÅN! Vet ni hur sur jag blev? För jag har tjatat om den as länge och sen går han bara in och köper den? GAH! Nåja, jag ska ju spela på den och hålla på med den hela tiden iaf :) Usch så glad jag kommer bli när jag har den i min ägo!


Nu ska jag ta och se på tv osv. Sen vid 7 tiden skulle jag och martin fara till max å käka :) Gottt!

Jag saknar dig anniee : ( ♥
Martin ekhammare, hjärtat, bara 2 månader kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0