Time to pretend.

Såja, har precis kommit hem från martin nu. Vakande kring 1 tiden och sen har jag bara sett på Teen Cribs typ 12 avsnitt? Sen var det finalen av The cougar. Den slutade 5 så då gick jag hem för idag ska vi käka hemmagjord pizza :) Och eftersom joels pappa är vegeterian så blir det veggo-pizza ;) MUMS! Älskar det.

Sen får vi se vad som händer ikväll, måste sova hemma iaf för mamma far imorgon bitti kl 6 till kallax så joel sover här och lars skjutsar mamma dit så jag ska hursomhelst sova hemma. Får ju se om martin också sover här eller hemma för han skulle jobba imorgon också, va jobbigt att jobba helg också. Men det är ju bättre betalt ofc! Man får ju o.b och dubbelt så mkt betalt i timmen än på vardagar det är ju stort +!

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och snart kommer väl mamma och joel med alla ingridienser till pizzan! Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0