Take me away, a secret place.

Åh vad jag är less på skolan, när jag slutade skolan så kom martin och hämtade mig. For till kvantum och handlade mjölk, bröd, korv osv. Hade typ allt slut så det blev påfyllning för 89kr! Fyfan vad mat ska kosta. Nästa gång får mamma lämna mer pengar, längtar till den 20onde. PENGAR!

Aja, somnade iaf i min fotölj, heh, låg typ på sidan och snarkade (enligt martin) men han kan ju typ överdriva åde. Aja, längtar iaf till fredag, OHJA. Får se om min köpare ska köpa min mobil och sen bär det av till luleå till elgiganten och köpa en ny mobil. Shit jag kommer typ döö när jag får den! Fast jag kanske hittar nån annan rolig mobil och kanske inte ens köper den jag vill ha nu?

Fårse när martin slutar iaf på lördag, ifall hon ens ska köpa min mobil. Så blir det säkert maxmat till middag för att fira min nya mobil isf :) Ni anar inte hur mycket jag längtar tills då! Iaf så for martin nyss, jag letar fortf. efter min försvunna katt, hur kan en katt bara försvinna i en 4a? Han springer typ å gömmer sig till nya ställen när jag letar efter honom, och sen om jag hittar honom "låtsas" han sova men jag vet att han har hört att jag har ropat på honom. Nåja, snart ska jag göra mat och ge katterna mat, ÅH vad jobbigt att diska sen! Diskade ju ALLTING igår och nu måste jag göra mat igeeeen! Tror jag ska anlita en städerska, hon får ta 10kr per timme, nån som är intresserad??:) Neejdå, jag ska nog klara mig i 4 dagar till ska ni se.. Mamma har köpt en Louis Vuitton väska med, men undrar om man ska våga använda den på skolan? Alla kommer titta på mig och tänka: "orka ha en sån, den är antagligen fejk" blablaablaa, ja antagligen? Vem fan slänger 5000kr på en riktig när folk ändå kommer att snacka? Jag kanske tycker att det är fint med en sån väska och so what om den bara kostade 200-300 kr? Kanske inte ens det? Jag orkar verkligen inte bry mig i att folk snackar nått mer, så jag kommer säkert ha den på skolan nån gång, men vi får väl se om jag orkar. Har ju som nästan alla mina saker på skolan i skåpet vid det här laget så tror inte att jag behöver nån väska, men vi får väl se. Nu ska jag iaf se på tv och sen göra mat, fårse om martin kommer och äter också. Annars får han värma upp och diska allting:) Snäll jag är? heh! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0