Sex on fire.

Sitter och laddar ner och sen för över låtar till mammas mobil just nu, mestadels är det Robbie Williams, Madonna och Oasis, don henley också bland annat.. Mycket 80's också kan jag säga! Toto osv! Nåja, när jag är klar med det så ska jag höra av mig till martin och om han inte ska hem än så går jag och lägger mig, är så jäkla trött alltså! Sov ju när jag kom hem från skolan till typ 7. Skönt som fan men jag blev bara ännu tröttare för det. Så fårse om jag drar till martin och håller mig vaken till 12 iaf och sover lite längre imorgon, hade varit skönt och inte kliva upp kl 9 typ. Sitta vid datan hela dagen, hur kul är det? nja..


Nu ska jag kolla om dom sista låtarna har laddats klart så får hon tillbaks sin mobil sen är det godnatt eller vidare ut till martin. Men men, kommer iaf inte skriva förens imorgon och det beror på vart jag sover, när jag skriver igen, kan bli tidigt om jag sover hemma och sen kanske inte förens vid 5-6-7 tillochmed på kvällen om jag sover hos martin! Nåja, han har tydligen nudlar hos sig så det blir iaf frulle imorgon innan jag drar hem! Usch vad mycket jag ska skriva hela tiden, tänkte iaf bara säga godnatt till er nu. Annars glömmer jag säkert bort att skriva ett godnatt inlägg. Puss!


♥ Hjärtat, när jag är med dig stannar tiden upp helt känns det som. Du är verkligen det bästa jag har. I Love You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0