Schoool

Jaani, har inte skrivit på länge känner jag.

Igår så var det bara skola, var med martin osv. Sen sov vi och klev upp till skolan. Han skjutsade mig till skolan och sen har jag bara varit där, gick hem idag och jag fick med mig ida :) Så har vi lagat mat, eller jag har lagat mat åt oss. Fläskfilé, stekt potatis och sås =) Efter det gjorde jag nå choklad mousse. Efter det så har vi bara chillat, träffade martin en sväng också.

Kommer säkert inte skriva hela tiden nu eftersom jag har skolarbete och så, måste ju hinna med allting och datan kommer inte först. Skolan först ju! Aja, nu ska vi se klart Sweet home alabama och efter det så ska vi nog sova. Upp halv 7 imorgon för ska duscha osv. Veckan har iaf gått fort hittills iaf tycker jag! =) Nu film - sen sova! Hörs när vi hörs. PUSS


Mindre än 2 månader kvar baby ♥ 071101 - martin ekhammare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0