Pink - Bad influence

Sitter just nu å ser på film :) Pirates of the caribbean - Vid världens ände. Tänk om det fanns en ände på världen? Som i filmen, gud så coolt det hade varit! :-) Nåja, gjorde mat till mig iaf, sen kom martin vid 7 tiden. Vi åt, eller mest han, jag har typ inge matlust, vet inte vad det är. Mår inte dåligt, är inte sjuk, men det inte vad det är..

Ska iaf se klart hela filmen hur som helst :) Efter det får vi se vad som händer, eftersom filmen är typ 3 timmar och 25 minuter för den är inte klar förens 25 i 1;s? Så då kommer jag ha å göra iaf :) Har en marabou iaf, men nu börjar filmen om. Ska se nu, så det här blir mitt sista inlägg idag, skriver imorgon igen :) Hörs och ses, PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0