♥ Överstbyn

Hej:) Har kommit tillbaka till stan nu, har varit jätte kul och inge stress alls där ute :)
Tänkte berätta lite i bilder och ord vad vi gjort.

Fredag: När vi närmade oss gunnars så svängde vi in där mariana hade garuköket. Tog oss en burgare och sen for vi vidare till huset. Gjorde mest ingenting och det var skönt :) Var till martins farmor och farfar på besök ett tag med :)

Lördag:
Vaknade tidigt för att martin klev upp och då gick jag upp kanske 10 min efter honom för jag kunde inte somna om, käkade frukost och såg på tv. Fördrev tiden med att gör ingenting, se tv, spela spel på kvällen, titta på bilar osv, ni vet, guy things. Ja, sen på kvällen så spelade vi kort, chicago, jag martin och mariana :) Såg på film till 12 och sen var jag så trött så jag gick och la mig..

Söndag: Vaknade av att martin hostade typ hela tiden, men när han klev upp vid halv 9 så somnade jag om, sov till halv 11 kanske? Så klev upp, käkade frukost sen såg vi bara på tv. Jag duschade en sväng, kände att det behövdes. Så sen vid halv 4-4 så for vi till gatuköket och åt middag där :) Sen begav vi oss mot stan. Så har inte gjort så mycket under tiden jag har varit hemma. Är grymt törstig så nu blir det ett isvatten glas och så ska ni få nå bilder här!


Martin var bänkad på första parkett när det var hockey, han hittade Viasat hockey, där dom visar hockey hela tiden.


Kikade lite när martin och micke fixade älgköttet, såg inte mys ut...




Männen kollar in martins merca. Rikard i vitt, isak i mitten och martin i varseljacka




Det var lite av bilderna, dom andra är lite mer privata , heh : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0