♥ Oh, happy ddaaaays.

Åh, jag måste seriöst fara till luleå och handla kläder, det behövs! Har hur mycket skor som helst, men ska ändå beställa ett eller två par. Känns som att jag behöver merrrrrrr saker! Min lista på saker tar aldrig slut! Måste bara ha mer och mer och meeeeerrr! Aja, sjukt. Inte konstigt att martin blir less? har tusens kläder och skor men ändå är jag så petig så jag måste ha mer? åh vad enkelt att vara kille..

Och så är det ju det ena med det tredje, skolfoto på onsdag, sug qk också. Vad ska jag ha på mig? Frisyr? Åh vilket jävla gorm, om jag har en dålig dag så kommer jag väl med mjukiskläder och en toffs på skallen.. Hade ju vart nått. Oliver har ingenting att göra så ska busa upp honom nu innan mamma kommer hem, fårse om jag orkar fara till martin och sova, Har ju iof min väska där med allt smink, min plattång och massa.. Är väl säkert lika bra va? Gud vad jag gormar! Äsch, nu skiter jag i den här dumburken och förflyttar mig till sängen ett tag, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0