Min dröm blir

Kanske sann på lördag!
Ringde nyss och frågade på Elgiganten om jag beställer en mobil så kan martin hämta den efter jobbet i luleå! och dom sa att det gick :) Så om jag säljer min touch imorgon så beställer jag mobilen direkt! :) så får martin hämta den på lördag! :)

Åh vad jag blev glad ;D Han som jag pratade med trodde typ att jag var helt dum i huvet? När jag frågade det han ba: MEN JA typ, för jag frågade typ 5 ggr ba: nae går det?, seriöst gör det? Han blev säkert less.. ;) Hah..! Nu är jag happy som fan!



Snart kommer du älskling :) Vänta bara 2 dagar till så får vi vara tillsammans!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vars är han ?:)

2009-09-10 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0