Måsten...

Nu har jag gjort klart allting, jag är så glad att jag har städat lite i mitt rum också! Nu har jag smsat martin och sagt att jag ska gå och lägga mig snart, eller typ nu. Så får se när han kollar sin mobil igen. Han skulle ju höra av sig men jag hann före :) Börjar faktiskt bli riktigt trött.. ;\ har ju sovmorgon imorgon till kvart över 10. Så tror jag kliver upp vid 9 och går hemifrån vid 9.55? blir bra :)

Jag har svårt att "komma in" på lektionerna nu, när det är en ny skola, nya lärare osv. Håller inte alls koll på vilka läxor som ska vart och ja, allt är fan förvirrande! Borde köpa en almanacka för att hålla koll på allting, eller typ nån liten bok där jag skriver upp vad som ska vara inlämnat vilket datum osv. Måste verkligen skärpa mig nu.. Måste börja hålla koll på allting osv. Men men, nu ska jag ta och se Scream Queens, typ den som vinner får en roll i Saw 6.

Heh, kan berätta något som inte alls är så intressant, men måste bara få fram det. Jag fick en finne imorse och den "utvecklades" under dagen på skolan, sen när jag kom hem, direkt alltså, så satte jag en klick tandkräm på den, och nu, *VIPS* så är den borta? Är det inte så coolt? Att tandkräm kan hjälpa till så mycket? Att den inte bara hjälper tänderna utan finnar också? Är det inte fantastiskt?:D Jag är iaf hur glad som helst över att den är borta! :) Nu ska jag se på tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0