♥ Mamma hade ju visst en dator!

Kom på att mamma har ju en dator! Brukar aldrig sitta här för min lillebror springer oftast mellan tvn och den här datan så brukar inte ha någon tid att sitta här.

Men idag var det iaf skola, när jag kom hem så tog jag fram lite mellis till mig och joel. Åt det och sen vid 5 halv 6 kom mamma och gjorde mat. Fisk och potatis med en god sås :) Efter det blev jag så trött att jag gick och la mig i min säng. Somnade till lite också ;p

Vaknade av att martin skickade sms att han kom snart, men jag somnade om innan jag hann svara. Men så kom han hit och skulle göra lite räkningar och lämna tillbaks min hostmedicin som jag inte orkade ta med mig imorse, kul att gå runt med en sån på skolan? Nja! Sover iaf hemma inatt, för martin är ledig så då får han komma och hämta mig ist efter skolan :) Perfekt ju? Nu ska jag ta och titta på tv, tror nästan att jag ska göra mig redo för sängen och bädda ner mig så om jag somnar behöver jag inte springa upp och borsta tänderna igen osv. Torsdag imorgon, tänk snart helg igen! Är martin ledig då så blir det Översbyn! Kattungarna har öppnat ögonen har isak sagt och jag vill dit och titta på sötis kissebebisarna! :) Men såklart också bara ta det lugnt, finns absolut ingen stress där och det är bra!


Kommer kanske inte skriva varje dag som jag brukade göra förut, men jag håller er uppdaterade ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0