Let it rock

Kom hem från skolan för ett tag sen, hade turism på morgonen, var as kul! Sen bild, gick dit men bild läraren visste inte om jag skulle va där eller inte för hon förde inga sena ankomster, frånvaro/närvaro.. so whatever.. Gick och satte mig i entrén och tog det lugnt i 20 min, sen öppnade maten, gick och åt. Sen 12.20 hade jag handels i en datasal. Så gjorde klart allting så fick gå 30 min före :) Gick hem och sen nu sitter jag här. Ikväll ska jag vara barnvakt åt min lillebror. Mamma ska på nån middag så det blir att värma upp mat.

imorgon är jag ledig :) Det är ju "boden i rörelse" skitsamma, orkar inte gå dit, kommer säkert blåsa och vara ett helvete ändå så jag skippar det. Sen får vi helt enkelt se vad som händer till helgen, martin lovade att vi skulle fara till hans mamma men isak sa idag att dom skulle bort? jaha! :( När martin kan dit så går det inte för dom, stjärt också!

Nåja, nu ska jag ta det lugnt, lars och joel kommer väl snart, sen mamma vid halv 5-5. Har inte mycket mer att skriva så, vi hörs å ses när vi ses. PUSS


vet ni, jag har börjat älska isvatten, det är ju så gott! Fast egentligen har det ju ingen smak direkt, men det är så gott, törstsläckande också!

jag menar, hur gott ser inte det här ut? Visst blir ni törstiga? ;)




bilder lånad från google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0