Less på allting med design att göra.

Är så grymt less på allting med bloggar och göra. För jag blir aldrig nöjd med min bloggdesign, visst, det finns dom som sliter som djur för att göra snygga designer till dom som betalar och vissa är så snälla att dom gör sig tid att göra 5-6 gratis blogg designer till dom som inte kan göra (delvis jag) designer själva. Finns säkert andra som jag inte sett förut och en som har mycket snygga är ju designochmakeup hon har mycket fina designer och hon ger sig tid att göra såna till oss som inte kan något alls om det.

Nåja nog pratat om det. Jag kan aldrig bli nöjd så är det bara, lika gärna och bara ha den här designen tills jag inte vill blogga nåmer. Och för er som inte förstod att jag tog bort ellenstinam.blogg.se, jag tog bort den för vissa skäl och hoppas att dom som läste den fortsätter läsa den här. Kanske inte lika rolig men, samma som skriver den iaf. Hade som mest iaf 41 olika människor som läste den, iaf innan jag tog bort den, hade säkert mer förut, men det bryr jag mig inte i. Huvudsaken jag får skriva ut mig här och då spelar det ingen roll för mig om hela boden läser det, not my problem.. nej, nu orkar jag verkligen inte sitta och skriva en massa idiotiska saker bara för att få tiden att gå, det känns som att klockan är typ 2 på natten, medans den inte ens är 12. Åh, imorgon är det söndag, vafan ska man göra då? Ingenting? Vänta in måndag så man får kliva upp halv 7 och fixa iordning sig till skolan eller? Typ.

Jag är redan less på skolan och har typ frånvaro från nästan hälften av lektionerna, men so what? det är första året och jag kommer säkert igen sen. Men när det är massa att man ska presentera sig för alla, what is that? Man kan väl lära känna varandra sen på typ rasterna eller när man jobbar ihop med något arbete? Nej, alla lärare ska presentera sig och blablaablaa.. Orkar inte. Gick ut varje gång nån sa att vi skulle presentera oss. Fuck it.

Jepp, nu vet ni allting sånt. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Ska ställa av klockan också, så man inte vaknar halv 7 av att det ringer och piper osv. Hörs imorgon iaf, PUSS

(ps. jag orkar inte bry mig i att länken på tjejen där uppe inte funkar, hon heter iaf nått sånt, designochmakeup.se/blogg.se.. Klicka in där och kolla själva.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0