♥ Kissebebis :)

Sprang iaf över till martin vid 10 tiden kanske? Med tandkräm i duttar i ansiktet osv (bra mot finnar, jag sover med det så sköljer jag av ansiktet med ljummet vatten på morgonen..) Aja, så när jag går där, så kommer det nå idioter och min mobil börjar spela as hög musik och dom börjar såklart glo som nå ja, gud vet vad. Så kom jag mig iaf till martin och när jag gick över gatan så tänkte jag: "VAFAN NEJ! HAR JAG INTE PACKAT NER NÅN BH?!" för jag tog av mig den när jag satte på mig linnet innan jag gick. Men som tur var så var det en i min väska, tur!

Sen när jag kommer dit så har jag såklart glömt mitt läx-papper, ofc.. Ja, så det var bara att fara tidigare så jag kunde springa upp och hämta pappret. :) Hann ju till skolan! Sen efter skolan så smsade jag annie och frågade om hon hade slutat, jo kl 3, en kvart kvar. Så jag väntade på henne och sen gick jag ut. Cyklade hem oss till henne och kollade in hennes nya kissebebis :) Så sööt! Somnade på nått jäkla konstigt sätt? Liggandes på annie, men huvet ner i sängen? Aja, kanske var skönt?.. Åt iaf mat där sen vid halv 6-6 kom martin och jag for hem med honom..

Nu gör jag ingenting, är ensam hemma och doing nothing! Mamma ringde när jag var hos annie och sa att oliver (min katt) hade suttit på balkong räcket och sen hade hon hört nått som pep as högt, så hade hon sprungit in i vardagsrummet och då såg hon oliver med en fågel i munnen och oliver blev ju så rädd för att mamma kom mot honom så han släppte fågeln och den for ut genom balkongdörren och där står oliver, helt ledsen för att han inte kunde få dendär fågeln, nå sötis. Åh jag får alltid as konstiga djur? vad är det här? Först min hund madicken som låter som en gris och sen en katt som fångar fåglar men inte dödar dom? särigt..

Har iaf såklart tagit kort på annies kissebebis:) SÅ SÖT


När bild:
Den sover seriöst, jag petade på henne och hon rörde sig inte.






Kissebebisen sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0