I samma ögonblick som jag hörde hans röst klarnade allt

Vaknade av att någonting gick sönder, det var jag säker på. Sprang upp ur sängen och gick in till mitt rum, hade dörren öppen så jag hörde vart det kom ifrån, där sitter cissi, med krossat glas runt omkring sig och tittar på mig, sen springer hon iväg, hon lämnar efter sig mitt fotoalbum av glas som jag fick av min farmor i julklapp - i tusen bitar på golvet. Där ligger 4 bilder av mig när jag var liten och man såg hur glaset var i tusen bitar ovanpå. Jag har nu bestämt mig att så länge det finns en katt som fortfarande inte har lärt sig att man INTE får klättra överallt så ska jag inte ha någonting omtåligt framme. Oliver har inte hevt ner någonting eftersom han är så lugn. Aja, glaset tog jag upp nyss med en dammsugare, har den fortfarande framme för ska dammsuga hela lägenheten sen när martin vaknar.

Vet ju inte om hon har glas i sig, Cissi alltså, det ser vi väl säkert om hon börjar blöda eller typ halta. Men brukar hon ha ont så låter hon, hon gnäller då. Men hon har inte gjort det så hon blev säkert rädd när det hände så hon sprang iväg och sen gick hon säkert tillbaka för att "kolla" vad det var. Mina 3 apor som sitter ihop och gör olika miner som jag köpte i thailand är mitt i tu också. Förbannat!

Nu ska jag ta och kolla till martin och fråga om han vill ha nå frukost. Jag ska iaf äta nu, är vrålhungrig! :) Och så förbannat less på att allting ska gå sönder. Måste ju fan snart köpa ett nytt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0