♥ Hur många lämnar boden?

Godmorgon/förmiddag :)

Har precis ätit frukost, satt bra i kistan! Sov ju hos martin inatt, åh det är så härligt att värma sig mot hans kropp när jag fryser på kvällarna :) Iaf, vaknade kring halv 12, gick upp, slog på tvn och gjorde ingenting.. Gick hem innan 1, så nu kommer snart mamma med joel. Ska vara med honom tills kring halv 5-5. Då slutar mamma och då blir det gómat :) Får se om vi drar till överstbyn ikväll eller nått, hoppas vi far dit :) orkar inte tillbringa en till helg här i äckelboden. Undrar egentligen hur många som ska dra härifrån när man går ut gymnasiet? Jag ska det iaf, om jag inte är tillsammans med martin när jag går ut 3an så är det ingenting som håller mig kvar här. Men är jag tillsammans med han kan man ju diskutera att flytta någonstans bara några år, för ska ju plugga vidare i Umeå. Så vem vet, han kanske får ett as bra jobb där medans jag pluggar? vem vet..

Nej, nu ska jag gå ut med hunden och sen ta det lugnt, duscha och se tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0