En till för jag har TRÅKIGT!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeansleggins (denim), tunntröja och ett blått linne under
Vad använder du just nu för skor: Adidas <3
Favoritfärg på kläder: Olika, typ brun, svart, blått, rött. Inte skrikiga färger som rosa eller typ limegrönt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Martin :)
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Hm, fick jossans cider?
Du gick på bio med: Oj! Längesen.. Minns inte :D
Du gick på stan med: Mamma i stockholm :)
Skällde på dig: Eh, heh, minns inte :) Mamma antar jag?

Senaste
Låt du hörde:
Bazaar Royale -  Whats It All For
Film du såg: Hm, tror det var Baksmällan :)
Mat du åt: Middag, hemma gjord pizza!
Kram: Martin :)
Puss: Martin :)
Fest: Hm, boden cruising, men drack nästan ingenting..
Känslan: GLAD !;D
Ilska: Hah, kommer inte ihåg
Resa: Turkiet i augusti 2008
Glädje: När jag mös med baby igår kv :)
Dröm: Inatt?
Boken du läste: Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer (twilight serien) SNART KOMMER NEW MOON PÅ BIO!!!!
Personen du träffade: Martin
Personen du pratade i telefon med: Martin
Personen du fick sms av: haha, martin ;)
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj, har aldrig hänt.
Gången du var utomhus: Nyss?
Gången du sov: Inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, sist jag var 4år kanske?
Saken du köpte:
B&J på coop och en kitkat åt annie ;)

Om dig

Namn: Ellen
Ålder: 16
Smeknamn: Ellen? Har inget, eller jo det har jag men jag tänker inte ta upp dom här x)
Syskon: en äldre bror och en yngre halv bror.
Sysselsättning: Skola, vänner, plugg(?) pojkvän
Bra egenskaper: Heh, snäll? :)
Dåliga egenskaper: Jag har lätt att bli arg och sur.
Linje/klass: Handelsprogrammet, HP09
Hårfärg: Just nu har jag brunt med blonda slingor men snart är det blont igen!
Ögonfärg: Grön
Skostorlek: 36-37 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0