Cidinho Doca - Rap Das Armas Lucana

Pratade med martin och kollade om det var ok att han kom hit å åt middag, så ikväll eller vid 4 tiden blir det nuggets, pommes och pepparsås :) Kanske bea sås också, får se om jag orkar göra båda två. Sen har jag nyss varit och inhandlat nudlar, lättdryck, cola (ofc) och knäckebröd.

Sen nu ska jag väl bara ta det lugnt tills klockan börjar närma sig halv 4. Då ska jag ta och börja med pommes(arna?) och heva in dom i ugnen och sen när klockan är vid 4 börjar jag väl med nuggetsarna. Annars ikväll vet jag inte vad som händer, kanske hyr nån film och bara myser, med tanke på att det är söndag idag och imorgon är det en ny skolvecka! Åh vill ha en ny mobil so bad. Har drömt om dendär med lucka och sen när jag vaknade och fick ett sms så såg jag min gamla, Uh! Jag vill ha en nyyyy!!!


Nu blir det tv och sen mat, puss!


annie min älskling, ha det så bra i Grekland och sola lite till mig och ät god mat till mig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0