100909

Skolan bara idag, hade 3 lektioner och dom gick ganska fort. Eller jag gick bara på turismen på morgonen och sen hoppade jag över bilden och sen gick jag på datan. Ganska chill dag. Imorgon vet jag inte vad vi har. Måste banne mig lära mig mitt schema nu! Börjar nästan bli dags, eller hur?

Annars idag ska jag bara ta det lugnt, längtar tills imorgon!

Då händer:
- Jag säljer kanske min mobil
- På lördag hämtar jag mobilen isf. Eller martin gör det. Ska ringa och kolla med elgiganten om man kan be någon annan hämta mobilen om man beställer på internet, det borde det ju göra? eller hur?
- På lördag far jag och martin till överstbyn och är där till söndag :)
Så ska isf städa hela dagen på lördag och sen far jag till överstbyn så får oliver vara ensam några timmar bara. Ger han mat innan jag far och fyller på matskålen med torrfoder. :) Sen kommer mamma hem på söndag morgon as tidigt. Och hon har köpt 2 tröjor och 1 väska till mig :) Tack mamma! Nåja, har inte nå annat å skriva. Ska fixa designen lite här i bloggen och sen blir det att se tv osv. Ska bestämma mig vad jag ska äta till middag med. Måste verkligen köpa mig ett par nya jeans sen när jag får studiebidraget också! Det behövs verkligen i min garderob ska jag säga! :)

Nu är iaf allting normalt igen, ska aldrig mer byta blogg! Alltså till devote, blogspot eller annat gorm! Nej, tv nu och sen mat nån gång senare ; ) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0