♥ 090925

Idag så fick jag skjuts till skolan :) Började 8.20, hade redovisning i engelska, gick as bra. Sen hade vi adm, kom lite försent men gjorde klart allting iaf! Lunch och sen sista hade vi matte, satt och ritade i blocket och snacka med isak och cicci, as usual.

Sen efter skolan kom mamma och hämtade mig så for vi till luleå, skulle till nån annan doktor först å kolla, men tydligen så har jag inte så "svåra" halsmandlar, så jag ska inte operera bort dom, iaf inte nu, för jag ska tydligen ha ont hela tiden varje/varannan dag i 2år, jävla idioter. Antagligen vill jag ha bort dom nu? Och sen var det tydligen nån anledning, eller 3 st, första var att om jag dricker mycket, andra att om jag har mens och tredje är att jag sover dåligt? Men vafan? HUR fan kan man få ont i halsen om man har mens? Kan väl förstå att om man dricker mycket, men what? senast jag drack.. näe jag kommer inte ens ihåg det. Och om man sover dåligt? Hm, fattar inte. Och han som jag var hos iaf, han var ju helt särig, han hade fiskögon och typ tittade på mig hela tiden, blev nästan rädd. Aja, när vi var klar där så fick jag och joel maxmat :) Mamma handlade medans så möttes vi på parkeringen. Läste "Klick" påvägen hem och när jag bläddrat igenom hela tidningen så var vi hemma, klockrent!

Nu ska jag ta och vila ett tag, min mage är inte alls bra :( Hoppas bara att det löser sig tills imorgon, parrrrty i lulä :)


Fårse om jag tar mig till någon å myser ikväll, hade varit nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0