♥ 090924

När jag ringde martin igår så bad han mig komma över för han hade inte sin bil så jag gick dit och skulle hämta min väska men det blev så att jag sov där istället. Lika bra det, fick skjuts till skolan :) Heh. Efter skolan så satt jag ute ett tag, gick sen när jag fick veta att annie slutade 5 ;s hade ju tänkt gå med henne hem, men jag orkade inte vänta i 3 timmar ;\ Så jag gick hem på typ 10 min :)

Nu har jag precis ätit mellis, 2 mackor och ett oboy glas :) Får se när mamma kommer hem och vad vi ska äta till middag, på söndag blir det iaf kyckling tacos och till efterrätt blir det ananaspaj ;) Min bror ville ha kycklingtaco för att han å anneli kommer och äter här då, om jag har rätt så är det på söndag?;p Nåja, nu ska jag väl inte göra så mycket, tappade min mobil i stengolvet på skolan, svinbra (y). Den kommer säkert gå sönder snart, så får man lämna in den och vänta i 3 månader typ, perfekt :) Nej, jag ska inte lämna in den, den kommer inte ens gå sönder :) Ska ta väl hand om den från och med nu! Vet ni, jag tänker alltid på att jag ska ta med mina höglurar, men vad tror ni jag gör? Jo, först glömmer jag dom, och nu vet jag inte ens vart dom är? Bra jag är på att hålla koll på saker, nat. Har den säkert i nån väska som jag brukar ha. Nej, nu ska jag se på tv. PUSS :)

eller?    

Det börjar närma sig 5 oktober, eller det är ju inte nu, men snart :) Vilken frisyr? Kan inte bestämma mig ;\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0