♥ 090923

Igår ringde jag martin angående min plattång och sminket. Men så hämtar han upp mig och ja, så sov jag iaf där. Vaknade imorse och gjorde mig klar inför skolan! Var ju skolfoto idag, fick ju aldrig se fotona men jag tror dom blev bra, jag var inte sur, jätteglad eller överdriven, utan jag log perfekt och så :) Great (y)

Efter skolan gick jag hem, var säkert hemma på 10 min, snabbt gick de! Sen nu har mamma kommit och hon ska sova borta så har lägenheten för mig själv :) Yes. Snart ska jag börja göra lite mat och så får vi se om min karl ska komma hit :) Nu ska jag äta lite mat och sen tvätta bort sminket, hatar att ha smink när jag inte ska "visa" mig för någon, ni vet, skola osv. Hemma spelar det ingen roll om man ser ut som en uteliggare eller om man bara är grymt äcklig.

Sitter just nu och funderar om man orkar ha typ "finskor" på skolan? Alltså ett par som har 3-4cm klack. Fårse eftersom det låter som fan när man går på stengolv och alla lär ju kolla, nåja, fårse :)



NU -> MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0