♥ 090923

Tror verkligen inte att någon kan ha tråkigare än mig just nu! Fyfan, har ingenting att göra, ser wipeout som jag gjort hela veckan, inte så kul. Börjar bli less på det för nu är det så oseriöst känns det som eftersom det är inte svenskar. Men USA får väl skylla sig själv när dom förnedrar sig i svensk tv? Hah idioter.

Har så grymt jääävla tråkigt, får inte tag på martin heller, han meckar väl med möörcan en hel del. Skola imorgon också, torsdag imorgon också, fan så fort alla dagar går nu? Vad är felet? På korpen gick ju dagarna som tuusens sniglar! Och nu är det redan torsdag om bara 4 timmar? Wtf?..

Ska iaf se klart wipeout nu, sen får vi ju se om martin blir klar med sin mööörca så kanske han kan komma och sova med mig för jag vill inte sova själv :( Till helgen är det tydligen luleå cruising som det har varit 3 ggr tidigare? Aja, hänger inte alls med..? Måste börja fara ut lite mer och inte bara vara hemma. VILL HA KÖRKORT. Fan, varför kom du 86, oskar? Varför kunde inte jag fått vara född då? Åh, så jävla fusk. Och när jag blir 18 så kommer massa idioter få gå på krogen samtidigt som mig, och då menar jag inte mina vänner, och ni vet vilka ni är. Jag menar dom jag aldrig någonsin kommer att prata med igen som förtjänar 0 i mina ögon. ÅH VARFÖR?! Fan så less jag blir..



Nej, nog med att tjaaata. Martin skrev nyss att han skulle höra av sig när han är klar, vilket som kan ta ett tag, usch va tråkigt. Vad ska jag göra? Se tv? Wow, det gör man ju inte varenda kväll.. Sitta vid datorn gör jag ju nu? Hur kul som helst ju, nat. Det här blev ett dåligt och onödigt inlägg, men visst, läs ni.

Och som jag sa, jag längtar tills jag är 18:
fördel: Krogen, göra vad jag vill utan föräldrars tillstånd och körkort.

nackdel: Idioter som kommer kunna vara på krogen samtidigt som mig, MEN jag fyller år tidigt så hinner ju festa några månader innan vissa fyller 18, YES! + tar kortet innan dom också :) hah f.u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0