♥ 090922

God nästan eftermiddag

Sitter just nu och gör ingenting, väntar på att mamma ska ta och göra lite mat för jag börjar bli hungrig nu! Ser på Hell's Kitchen och sen ikväll får jag se vad jag ska göra, kanske välja kläder tills imorgon? För det är skolfoto och JA, vad ska man ha på sig? Jeans och en tröja eller klä sig lite snyggare kanske? Äsch, vi får helt enkelt se.

Nu ska jag se klart Hell's och sen blir det mat. Kanske skriver senare om jag har något mer att skriva vill säga. Och, JAG ÄLSKAR MIN NYA MOBIL ; ) It's my baby :)




Och, jag funderar på att fixa mig en ny design, börjar bli less på den här men då vill jag ta mig tid att fixa till den perfekt . men det blir senare isf, har tillbaks min gamla tills vidare, får se, kanske inte ens byter! Nu -> Hell's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0