♥ Ute i byn :)

Igår så blev jag less, jag och martin drog till byn och har varit till umeå en sväng och hämtade en Cadillac idag :) Snygg som fan ;b Har åkt den och den är både snygg invändigt och utvändigt. Just nu sitter vi och ser på Hockey, inte coolt. Börjar bli jätte trött och funderar på att ta en sväng till köket och dricka lite vatten och sen gå och lägga mig, gud så skönt det hade varit. Sen imorgon blir det att duscha och sen iväg hem :) Vet inte vilken tid eller så och har ju ingen data men kanske kan skriva nå om jag hinner hem innan 9 på kvällen (lillebror ska sova då och datorn är i hans rum) .


Har haft ont i halsen som fan, vänster sida är uppsvälld och det har den varit i säkert en vecka nu, kanske borde säga det till mamma så vi kan fara och ta bort dom nån gång? Nåja, iaf förminska dom;p På måndag blir det sling och klipp. JAG LÄNGTAR! Äntligen, snart är jag blond igen! Ångrar som fan att jag färgade håret 2 dagar innan jag skulle gå ut 9an. Men men, shit happens. Nu ska jag in till köket och sen blir det att sova. Fårse om martin är mysig och håller om mig tills jag somnar.

har btw snackat med honom angående en speciell sak :) It's going to happen sooooon! AND I AM SO HAPPYYY :)♥



PUSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0