♥ Överstbyn hela helgen :)

Härlig söndag!

Hej på er:)

Helgen tillringade jag i överstbyn. I fredags åkte jag med isak och mariana till luleå efter skolan, fast for först och hämtade lite saker som jag hade med mig till byn. Nåja, dom storhandlade på willys osv. Jag köpte nån punchrulle och 2 beskvier. 3 för 12 :- ;) billigt billigt! Sen en power king för 9:-! så totalt typ 21 kr. Jaja:) Sen innan vi for hem så stannade vi på nån korvgubbe så vi åt varsin korv! hah, hade roligt och skrattade mycket =d

sen gjorde vi väl inte så mycket annars där ute, kissebebisarna har ju blivit större och nu tar dom sig över "stängslet" mariana har satt upp. Har en favorit också! :) den ska jag fanimig ha ;) lilla trulle ;D



Nu ska jag iväg med martin å käka nå middag :) Skolan imorgon så har säkert data då så kan skriva lite då också! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0