♥ Nu blev jag less.

Heyheyheyheyhey =)

Har verkligen inte något att göra just nu, martin skruvar i mercan för att få den klar. Fårse hur länge det tar innan det är klart. Har absolut inte gjort något ikväll. Ätit middag, sett tv, pratat i telen, smsat osv. Hur kul är det? Not so much.


En sak jag irriterar mig på, eller inte irriterar mig på men, folk som ska vara kring 18 års ålder och inte ens kan stava usch? det stavas inte ursch, inte uch eller ush, det stavas U-S-C-H =usch! Så svårt var det! Så ni som är där kring 18års ålder och tror att ni kan stava, sorry men det kan ni inte. Lär er att stava svenska ord.

Finns säkert mycket mer jag tycker är löjligt att "mogna enligt dom själva" - men inte mogna för många andra inte kan göra. Kan rabbla upp flera saker men blir så less på USCH, många som använder usch i sin blogg och varje gång nån skriver fel blir jag fan sur, lär ni er ingenting i skolan eller?


Nej, nu ska jag göra något annat än att klaga, ni får väl bli sura för det där om ni tar illa upp, men det är erat problem för i denhär bloggen skriver jag mitt tycke och mitt tänke - så alltså bestämmer inte ni =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0