* 25 Oktober, Lov en vecka :)

Om exakt 7dagar, 2 år ♥

Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, det har varit samma sak, skola, hem, martin ;p Sen i fredags så slutade jag vid kvart i 2. Isak åkte med oss till byn, åt god mat till middag och sen for vi till Ida. Blev en tidig kväll för mig iaf;p Mådde sisådär senare. Nåja, sen på morgonen på lördagen for vi hem vid halv 9, kul! Sen somnade jag om hos martin och sov till halv 5 typ. Gick hem, åt lite och sen for mamma och handlade, åt middag och sen sov jag hemma. Skönt i min egna säng!

Ikväll vet jag inte vad som händer, martin skulle höra av sig när han slutade så blir väl att äta middag och mysa osv as usual varje söndag!  Har beställt kläder från Ellos också! 2 linnen, ett svart och ett lila, överkast till täcken och kuddar, 4 st kuddöverdrag och 2 st täckeöverdrag blev i beige/brunt för har ju typ dom färgerna i rummet nu! Sen ett par svarta uggs också! :) Hoppas dom kommer i veckan, ska be mamma beställa dom nu så dom kommer nån gång! :)

Har inte mycket mer att skriva. Egentligen skulle jag vilja fara till farmor imorgon(måndag) men hon skulle vara hundvakt åt min farbrors hundar så det gick inte!. Får väl fara dit till jul lovet antar jag :) Nu ska jag bara ta det lugnt och se på tv sen duscha och fixa till mig lite.

Aja, det var väl allting :) Min dator kommer säkert snart också och då blir det att jag skriver lite mer. Ska göra om designen också. Så snart kommer det nya saker här! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0